Selvbetjening 

Her kan du:

  • bestille tid

  • skrive mails 

  • forny recept på medicin

 

Første gang du benytter lægehusets e-kommunikations modul, skal du oprettes som ny bruger.

Hver gang du logger ind vil du modtage en mail fra lægehuset på din e-mail. Mailen indeholder en ekstra sikkerheds kode, der skal bruges for at kunne komme ind i systemet. Du skal derfor have mulighed for at tjekke din e-mail, mens du logger på hos os.

Første gang du bestiller din medicin denne vej, skal du sende en e-besked til sekretæren via denne hjemmeside/selvbetjening, og bede hende godkende og aktivere dit medicinkort til e-bestilling.

Når du skriver en mail til os, bør den være kortfattet og kun omhandle en problemstilling. Vi svarer så hurtigt som muligt, men du kan ikke altid forvente svar samme dag. Derfor må du heller ikke bruge e-mail konsultation ved akut sygdom, hvor du har brug for hjælpe her og nu.

Er dit problem ikke egnet til svar på e-mail, vil du blive anmodet om at kontakte os telefonisk eller om at møde til en konsultation. 

Klik her for at gå til selvbetjening

 

Har du problemer med at logge på, så klik her for guidning